درس مقاومت به صهیونیست‌ها در جنین
نظامیان اسرائیلی در تله نیروهای مقاومت گیر افتادند

درس مقاومت به صهیونیست‌ها در جنین

اهالی اردوگاه جنین از دو نوجوان اسیری که دو روز پیش در قالب مبادله اسرا در مرحله دوم آزاد شده بودند و به دلیل ایست‌های بازرسی زیاد ارتش اسرائیل و حمله نیرو‌های اشغالگر به این اردوگاه به تاخیر افتاده بود، استقبال کردند. 
کد خبر: ۱۴۳۳۳۴۵
تعداد بازدید : 21

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، گروه خبری شبکه العالم به منزل دو نوجوان آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی ساکن در اردوگاه جنین رفته و با آنان و اعضای خانواده شان گفتگو کرد.

عبدالکریم سعدی، اسیر نوجوان آزاد شده که به دلیل وجود ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی با دو روز تاخیر به خانه رسید گفت: مسئله‌ای که ما همیشه از آن رنج می‌بریم، یورش اشغالگران و محاصره اردوگاه با هدف شکنجه مردم رام الله است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد رفتار زندانبانان بعد از ۷ اکتبر گفت: بعد از جنگ دسته دسته وارد می‌شدند و ما را کتک می‌زدند، فحاشی می‌کردند و ما را در معرض گاز اشک آور قرار می‌دادند. او با ابراز خوشحالی از آزادی خود گفت: مقاومت هیچ کوتاهی در حق ما نکرد. خدا به آن‌ها سلامتی بدهد و انشاءالله به فضل پروردگار به زودی پیروز خواهند شد.

پدر محمد نیز با تشکر از مقاومت گفت انشاءالله پروردگار آن‌ها را بر دشمنانشان پیروز خواهد کرد. محمد الحواشین، نوجوان آزاد شده دیگر از شرایط زندان بعد از ۷ اکتبر گفت: تمامی وسایل ما را گرفتن و ما از کمبود غذا رنج می‌بردیم.

مادر این نوجوان نیز درباره آزادی فرزندش به خبرنگار العالم گفت: پسرم در ازای خون ۱۴ هزار شهید غزه از زندان آزاد شد. اگر آن‌ها نبودند پسرم آزاد نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها